sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Ja taas talvi?!

Ei ole todellista, taas tuli lisää lunta! Mä en oikeesti kestä, eilen näytti jo niin ihanan keväiseltä ja tänään tulee lisää lunta, huoh!

Nitan kanssa lähdettiin tänään mummille ja vaarille kyläilemään. Yllärinä tuli se, että paikalla oli myös mun täti miehensä kera. Eipä siinä mitään, mukava oli nähdä, mutta Nitahan oli ihan villinä. Nitalla on tapana haukahtaa kun on oikein innoissaan, eli yleensä tämä tapahtuu sillon kun mennään mun vanhempien luo, mutta nyt haukkua paukautti useampaan otteeseen mummin, vaarin ja tädin nähdessään. Häntäkin heilu vimmatusti. Nita sai kovasti rapsutuksia ja nautti kaikesta huomiosta.

Demi jäi kyläilyn ajaksi kotiin, Demi kun on ollut useaan otteeseen mummolassa rapsuteltavana. Demi tosin sai myös osansa päivän rapsutteluista kun naaprin tytöt tulivat lenkille mentäessä rapsuttelemaan. Ja Demihän vaan istuu paikoillaan ja antaa tytöille pusuja. Demillä on kyllä useampiakin ihailijoita tässä pihapiirissä, suurimman suosin saa nuo pari tyttöä, sekä vastapäätä asuva 85v. papparainen, joka usein aamuisin rapsuttelee Demiä. Demi on ihana kun osaa olla tilanteen vaatimalla tavalla.

Ensi viikon sunnuntaina pääsen Timo Rannikon agility koulutukseen Janakkalaan. Janakkalan koirakerho järjestää koulutuksen ja paikkoja kun jäi vapaaksi niin mukaan pääsi myös seuran ulkopuolisia. Sunnuntaita odotellessa :)

2 kommenttia:

  1. Muaki alko ketuttamaan ku alko sataa lunta...mut sit muistin, et mummolla on sanonta: "uusi lumi vanhan surma". Eli ton oli PAKKO olla vika lumisade ja kesä alkaa viikon päästä. PAKKO.

    Dempulla on muutenkin ihailijoita ;)

    VastaaPoista
  2. Mä olen kuullut ton saman sanonnan, mutta mulla meni usko koko hommaan kuneilen illalla sanottiin että viikon aikana tulee satamaan lunta useampaan otteeseen :(

    Niin ja Dempu tykkää kovasti ihailijoistaan :)

    VastaaPoista