maanantai 28. lokakuuta 2013

Aksaa

Nooan kanssa illalla aksatreeneissä. Teemana sylivekki sekä twisti. Rata oli täynnä kohtia jossa piti käyttää jompaa kumpaa ohjausta. Mun perisynti on tehdä twistit huolimattomasti, joten oli oikeesti kiva että niitä pysty tällä radalla tehdä useampaan kohtaan ja molempiin suuntiin. Tuntuu usein et oon niin toiskätinen enkä oikein osaa tehdä sujuvasti kaikkia ohjauksia molempiin suuntiin. Sylivekkiä taas en käytä ikinä jossei sanota että on pakko. Jotenkin oon kokenu ettei se oo yhtään mun juttu. Radalla tuli siis suuria yllätyksiä. Ensinnäkin mä maltoin tehdä twistit kunnolla, hyvä minä ja toiseks Nooa käänty paremmin kuin koskaan! Toi koirahan nähtävästi kykenee kääntymään pienesti (ainakin välillä ;) ). Sylivekillä Nooa käänty aivan jäätävän hyvin. Saatiin kouluttajiltakin hyvää palautetta. Ihan mahtavat treenit! Ja kaiken lisäks tehtiin myös kontakteja ja Nooa ei kertaakaan tehny lentokeinua, jippii!

Oon vähän katellut meille kisoja, jos sitä nyt kävis kokeileen, alkaa tuntuu siltä että vois olla jopa järkee taas mennä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti