tiistai 31. heinäkuuta 2012

Nooan maanantain agility

Niin on agilityn kesätauko ohi. Tosin mehän kyllä treenattiin, mutta virallisesti oli treenit tauolla ja eilen jatkui kesäkausi, tosin meidän kouluttajat on vielä lomalla joten oltiin oman ryhmän kanssa ilman kouluttajia. Oltiin saatu kouluttajilta sähköpostiin rata, jota treeneissä piti treenata. Rata oli 13 esteen hyppäri.  Aloitettiin radanrakennus joka sujui oikein mallikkaasti, saatiin melko nopeasti rata valmiiksi. Meitä oli paikalla vain 6, joten ehdittiin hyvin tehdä kaksi kierrosta ja molemmilla kierroksilla ehdittiin ottamaan rata 2 krt. Rata oli oikein kiva, mutta kiirettä piti. 

Ekalla yrityksellä mulla oli puolessa välissä rataa valssi myöhässä, sain kyllä Nooan kumminkin ohjattua seuraavalle hypylle, mutta totesin että ohajusta pitää muuttaa. Sain treenikavereilta vinkin koittaa persjättöä, myöhässä olin edelleen, mutta toimi jo paremmin. Otin vielä uudestaan tän kohdan ja pyysi treenikavreita huutamaan mulle jos en tajua lähteä ajoissa liikkeelle putkelta ja niin sitä vaan kerkes tekemään hyvän ohjauksen kun ei jää ihmettelemään. Saatiin monta onnistunutta ja saatiinpa rata myös nollana läpi, hih! Kepit oli radalla verkotettuina ja voi vinde miten lujaa Nooa pujotteli, voi huh! Vikalla kerralla otettiin sittenuseampi verkko pois, virheitä ei tullut, mutta vauhti vähän hidastu. Mä vaan niin odotan sitä kun menee kepit ilman verkkoja niin törkeen nopeesti kun tänään kaikkien verkkojen kanssa, mä en edes tiennyt että toi poikanen osaa pujotella niin nopeasti. Tosin niistä verkoista kun yritetään päästä pikkuhiljaa eroon niin sen takia vauhtikin on vähän hidastunut, mutta kyllä se siitä. Radalla oli siis oikeestaan vaan yks kohta joka tuotti mulle ajoituksellista ongelmaa ja se oli 6-7 väli jota jo kirjotin. Todella mukavat treenit, hyvällä porukalla. Ihanaa kun ryhmätreenit taas alkoi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti