lauantai 10. kesäkuuta 2017

Vantaalla kisaamassa

Perjantaina oli iltakisat Vantaan Ojangossa, osallistuttiin Martin kanssa alokasluokkaan. Tuomarina Hannele Pirttimaa. Kiva rata ja meillä suju hyvin. Saatin 98p./100, sija 3/40 ja joku tuomarin suosikki tai mikä nyt olikaan nimeltään palkinto. Niin ja Martti sai RTK1 :)
Tässä ratapiirrustus.


Tehdään spiraalia

Tänään jatkettiin Vantaalla, Ojangossa. Nyt vuorossa Demin ja Nitan ekat avoimen luokan rallytokokokeet. Tuomarina Anna Klingenberg.


Demin kanssa oltiin luokassa ihan ekana suoritusvuorossa. Onneks Kirsi tuli kattoo koetta ja toimi kena:na, muuten mulle olis tullu stressi koiran hakemisesta autosta ym. Mua alko jännittää rataantutustumisessa ja kun kehään mentiin niin tuli se inhottava tunne, jännittää liikaa eikä pää meinaa toimia. Demi ei ole parhaimmillaan sillon, eikä siis ollutkaan, vaikka suorittikin kaikki tehävät. Kahdelta kyltiltä saatiin virheet vinoudesta, mutta lopputulos 98p./100p. oli kyllä yllätys, ihana sellainen. Mä en vieläkään osaa noita rallyn sääntöjä, joten mulla ei ollu radan jälkeen kunnollista käsitystä miten oli mennyt.

Nitalle haastavia liikeitä tuo 360 astetta vasemmalle sekä istu-täyskäännös vasemmalle-istu. Nita lähti tekemään mun kanssa kivalla asenteella, tosin sillä oli helpompi tilanne kuin Demillä, koska mua ei enää jännittänyt. Nita teki pyörähdyksen hyvin, vaikka eilen se oli vielä vaikee, mutta saatiin -1 ohjaajavirheestä. 360 astetta vasemmalla, siitä saatiin kontrollivirhe, -1. Istu-askel oikealle istu, siitäkin -1 ohjaajavirhe, en tiiä mitä tein, mutta jotain kumminkin. Toka vikalla kyltillä tuli -10, se olikin Nitalle vaikea kyltti eli tuo istu-täyskäännös vasempaan-istu. Nita kääntyi kyllä, mutta istui kääntyessä, mitä ei saa tehdä. Mutta oon tyytyväinen myös Nitan rataan. Virheitä tuli, mutta eipä siinä mitään. Nitalle siis 87p./100p. eli hyväksytty tulos sillekkin.
  

Demi voitti koko luokan 98p. Koiria taisi olla 15. täsäs luokassa. Mun tytöt pärjäs hienosti <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti